26.4.15.

Kraljevsko selo Kotromanićevo


Ja i moj momak obožavamo rustične stvari. Ne znam zašto ali uvijek radije odaberemo neki bungalov u etno selu nego hotelsku sobu. Za ovo etno selo ne znam šta bi rekla osim PREDIVNO... U sklopu ponude su bile i kraljevske odore, što naravno nismo mogli zaobići :D :D Mislim da nema potrebe za dalje objašnjavanje, pogledajte slike :) :)

Me and my boyfriend adore rustic things. I do not know why but I always prefer to choose a bungalow in ethno village than a hotel room. For this ethno village I do not know what to say except WONDERFUL ... As part of the offer were the royal robes, which of course we could not escape: D: D I think there is no need for further explanation, see photos :) :)






           





17 коментара :

  1. Izgleda prelepo. ☺
    novi post:
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daaa, pokušala sam da izaberem reprezentativne slike, ali naravno sve treba doživiti lično :)

      Избриши
  2. Ovo mesto je zaista predivno! Ja sam bas skoro bila u jednom etno-selu u Velikoj Plani i bila sam odusevljena. Zaista mi se mnogo dopada sto postoje jos uvek ovakva mesta koji znaju kako da sacuvaju nasu tradiciju. Super post. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala sto si posetila moj blog, pratim i ja tebe sada. I moj momak i ja obozavamo da putujemo, tako da je od sada na nasoj listi i ovo etno selo. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Одговори
    1. Baš bajka :) A ljudi su tako ljubazni i susretljivi, što je stvarno rijetkost :) Baš raj u malom.

      Избриши
  6. Super fotkice. Baš bih volela da odem tamo. Izgleda prelepo! ☺


    Girly world

    ОдговориИзбриши
  7. Nice and lovely blog.I like it.Please follow me and I will follow you back if you are interested in following each other.Thanks.
    http://findshopping.blogspot.in/2015/04/top-online-shopping-sites-list.html

    ОдговориИзбриши
  8. Lovely place! ♥

    http://pausplace.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  9. You have a nice Blog!

    Wow, and very nice Pics!!!

    Thanks for following!!! I follow you on GFC!!

    Have a nice evening!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Thank you for your comment on my blog! You have a lovely blog and I am following you as well :)
    - Ashley

    ОдговориИзбриши