5.6.15.

My diet....


Nakon par kako i na koji način, shvatila sam da se u mom nećkanju stanje sa povećanom težinom pogoršava i morala sam da reagujem odmah. Napravila sam sebi program, koga sam se pridržavala i koga ću se pridržavati još neki period, dok ne postignem svoj cilj. Ako želite novi post u kom ću navesti par svojih dana sa menijem koga sam se pridržavala i pomoću koga sam izgubila 3kg za tri sedmice, pišite :D :D Love Di :*

After a couple of how and in which way, I realized that in my reluctance situation worsens with increased weight and I had to react immediately. I made myself a program, whom I have complied and will comply with whom another period, until I achieve my goal. If you want a new post in which I will mention a couple of my days with menu which I adhere and by which I lost 3kg in three weeks, write :D :D Love Di :*

6 коментара :

  1. pisiiii pisiii staa cekasss??????? meni treba tih 3 kg manje!

    ОдговориИзбриши
  2. Obavezno napisi post sa par tvojih menija , jer mi hitno treba 3kg manje. Leto je bukvalno "iza ugla". ♥

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. your tummy looks perfect!

    http://differentcands.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Obavezno piši, treba mi tako nešto! :D

    ОдговориИзбриши
  5. uuf moram i ja mršati,treba mi nešto takvo ,tako da mi slobodno to napiši sa zadovoljstvom bih smršala barem 3 kg ahahha xd <3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши